Thailand,Bali,Italien..

0kommentarer

Varje dag vaknar jag av att kroppen skriker - skriker efter att få komma iväg. Värme. Levande växter,grönska.. Vänliga,varma människor.. Sol. Blått hav. Levande vatten. Jag behöver något nytt. Och överallt ser jag att människor reser omkring mig. Så är det ett mål jag skaffat mig så är det isåfall,att resa. Efter denna viktnedgången på 6 månader & en hel sommar med jobb,så ska det bli min fristad. Thailand några månader. Eller en resa till Indien.. Full Bara-Vara resa. Kanske man har turen till att kunna hitta något som gör att man kan stanna kvar. Eller bo någon annanstans. Men varje dag känner jag att det borde vara något annat än det jag har här. Jag är klar med allt det tekniska - jag vill ut och leva med kroppen.. & Thailand vore ett perfekt ställe för det.

Kommentera

Publiceras ej