Resultat

0kommentarer

För ett år sedan hade jag varit fullt upptagen med att analysera sådant som andetag,hjärtslag,ögonblick och blickar. Jag hade varit så enormt naivt upptagen av allt det nya att jag analyserat sönder en bild och uppfattat en egen bild av en situation som inte stämmer. Sedan hade jag betett mig som en hjärtbrusten,ensam och utnyttjad tjej.

Men efter den långa resan man upplever under sin soul-searching så hittar man många pusselbitar som faller på plats. Jag har haft så bråttom att mina bitar har kastats åt helvete,men när dem väl började hamna på plats så började min balans i kroppen och sinnet göra det också. Idag mår jag så bra som man kan må, och följer strömmen som tar mig dit jag ska.. Inga destruktiva tankar längre.

Utan nu är det bara att njuta av dem tillfällena man får vara en liten apa. Det är allt annat än fel det.

Låt livet ta er vart ni vill & kom ihåg.. Be your own master.

Kommentera

Publiceras ej