Moriskan - Anders & Dan Reed

0kommentarer

Detta var återigen en kväll då inspirationen försvann beroende på att kameran inte ville fånga det jag såg. Istället njöt jag bland publiken och förvånades av hur jävla bra pappa och bandet var som förband - inför en ny publik rockar man alltid loss på ett nytt sätt och denna publiken åt upp det - och atmosfären var något helt nytt. Ännu bättre blev det när Dan Reed tog sig in på scen. Det är få röster jag hört som lyckats få mig att njuta så mycket - men han lyckades. Jag lyssnade också på texterna, grät en liten tår vid något enstaka tillfälle, skrattade med publiken när de jublade, applåderade efter varje låt och log åt hur ödmjuk denna fantastiska man var. Att se Dan Reed live var en absolut höjdpunkt. Ett tips till er alla. Så ja, det här var en höjdarkväll! Men så är denna kvällen också en sådan kväll, då man tittar och utan att veta om det.. finner att kameran kanske ändå, lyckats fånga några av de få ögonblicken man behövde - och här har ni resultatet..

Enjoy!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej