Dear friend

0kommentarer

En dag som idag då min bror och hans vänner sitter runt bordet och spelar upp dessa getvideos som går runt(haha) så tänker jag på alla dem gångerna vi skrattade åt sådant som inte var roligt. Skämt som var roliga för oss och ögonblick som blev något av de bästa vi delat.

Ögonblick som passerar där du fortfarande är med - och jag ler åt tanken av vad våra konversationer kunnat vara.

Jag må ha släppt mig själv fri käre vän,men det betyder inte att jag inte saknar dig. För det gör jag. Jag saknar dig. Jag saknar din närvaro i mitt liv.

Men oavsett vart du är just nu,så värmer hjärtat av att veta att vi haft fler ögonblick som varit bra än dåliga. För att vara ärlig så har allt varit bra - för du var en sådan bra del av mitt liv. Och för det kan jag se tillbaka och le åt tanken av dig.

Och jag hoppas,att det är så jag kan se tillbaka i resten av mitt liv.

Kommentera

Publiceras ej