2010

0kommentarer

2010 var nog det mest underhållande året någonsin - det är inte förrän nu jag ser hur mycket som blev gjort! Vilka resor, roadtrips,viktras,dagar och upplevelser. När man läser texterna dock så ser jag precis vad jag pratade om innan - ens synvinkel på livet. Jag gjorde så mycket jävla roligt och vad skrev jag om? Drama, saknad,längtan, förvirring och deprission. Jag skrev hela tiden för att hitta ett syfte - men om jag öppnat ögonen så hade jag sett att livet var mitt syfte. Men det är tur att man har lite bilder kvar, för att uppskatta vad som var.
 
Här har ni en recap av 2010.
 
Nyår!
 
 
 
 
 
 
 
Familjetid!
 
 
 
 
Välgörenhet - jag samlade in pengar till cancerfonden och fick ihop några hundralappar!
 
Vänner&roligheter
 
(Killarna från Göteborg var nere och det blev en lång helg med mycket skratt, fin mat, bowling, kortspel & alkohol)
 
 
Fester med gänget!
 
 
 
 
Bio med Arkenstedtarna! (&jag märkte att jag la upp enormt mycket filmrecensioner detta året!)
 
 
 
 
 
(Första fyllefesten  - då Johan var vid liv..)
 
 
 
 
 
 
(snöbollskrig.. haha, åh.. kul hade vi)
 
Tjejdag!
 
'
 
 
 
 
Jul i Höllviken!
 
 
 
 
Välgörenhetsprojekt nr 2 - insamling av kläder.
 
Vallåsen!(Åh!Minns de som igår.. underbara dag!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amanda gick bort.. Jag hoppas du sover gott Amanda..
 
 
&Så kom ju valpisarna..
 
 
From long hair to short hair..
 
Pappa släppte sitt andra album..
 
&för andra året i rad var det dags för idol!
 
 
 
 
Alla våra kaffe-dagar
 
 
 
 
 
Trelleborgsfestivalen..
 
 
Milian föddes.. =)
 
Dagarna i Malmö..
 
 
 
&jag fick opererat blindtarmen(Att vakna upp efter operationen var värre än själva inflammationen..)
 
Pappa&jag åkte runt på intervjuer..
 
 
Sen var det dags för Stockholm - twieventet!
 
 
 
 
 
'
 
 
Pappa&jag spelade in video till ens av hans låtar..
 
 
Sen blev det ju dags för roadtrip till Båstad..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen var det dags för It Takes 2!
 
Ensamhemma dagarna spenderade vi såhär.. Haha, åh men så mysigt!
 
and then summer came along..
 
 
 
Pool-party hos AB!
 
 
 
 
 
 
Kräftskiva med gamla gatan!
 
 
Pub-kvällar!
 
 
 
 
 
 
Fält-artisterna!
 
 
 
 
 
Studenter!
 
 
 
 

Gran Canaria!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Svedala rocken
 
 
 
Midsommar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej