Till alla er fantastiska människor..

0kommentarer

Som gör min plats på jorden till ett bättre ställe.

Det är nästintill omöjligt för mig och beskriva hur det är att få dagligt stöd från var och en av er. Jag blir lika berörd och varm i hjärtat varenda gång någon av kommer med en kommentar,komplimang eller ett tips. Ni lyfter alla upp mig med er tro,kärlek och omtänksamhet. Jag hade aldrig fortsatt in på den här resan om inte så många av er visat er tro och omtanke. För det vill jag tacka er. För det vill jag att ni ska veta vilka fantastiska människor ni är. Tänk på det när livet är hårt - ni har gjort någons annans liv bättre för en dag.. Och det är allt som behövs. Stor kram på er.. Jag längtar efter att få visa er vart jag hamnar.. Och jag längtar efter att få göra er stolta. Tack kära ni.. Tack för allt! ❤

Kommentera

Publiceras ej