Actually.. That's not It.

0kommentarer

Do you hear the people sing.. singing the songs of angry men? Hear me sing it now, see my five fingers, see the one in the middle?  - It's only for you.
 
Till alla de människorna som spottar mig i huvudet - skaffa er ett liv, istället för att spendera tid på mitt. Till alla dem med två olika ansikten - Se er själva i spegeln innan ni ser mig in i ögonen. Och till er som spenderar ert liv genom andras villkor, osäkerheter, påverkan och livsstil - skaffa er stake, bli egna personer och förstå att ni kan ha lite av varje, inte bara vad denne personen vill. Och till alla er patetiska människor som är så pass osäkra i er själva att ni påverkar alla omkring er - Ta en god titt på hur ni förstör era medmänniskor, dem ni säger att ni älskar och bryr er om. Hur kan ni förhindra dem från vänner, umgänge och sådant som är bra för dem? Jag längtar efter den dagen dem  vaknar upp, inser hur länge dem har gått miste om livets största gåvor och jag längtar tills dem ser vilka ni verkligen är.
 

Hurt me once, shame on you. Hurt me twice, shame on me. Hurt me again, and I swear - you will never be a part of my life again.

Kommentera

Publiceras ej