A day of arts

0kommentarer

Idag är en dag jag velat sitta instängd i en studio och finna egna toner till de absolut bästa låtarna. Jag hade velat låta musiken ta över kroppen och låta allting sjuda ut, men likväl hade jag önskat sommar - en scen på Millennium och att sjunga en sång inför alla bekanta ansikten. Likväl hade jag kunnat stå en regnig sommardag på sweden rock och lortat ner mig själv till musik som på något elektriskt sätt tar sig in i kroppen. Jag hade velat le till någon speciell och jag hade velat göra något utöver det vanliga på dagen. Jag hade kunnat sitta i en sliten lägenhet, med personliga drag, med en kanna kaffe, massvis med papper, en dator, musik och en vän att diskutera en story med. Jag har en dag jag vill säga så mycket på, men som jag istället.'säger ingenting alls på.
 
Det är enbart, genom mina egna ögon nu.

Kommentera

Publiceras ej