Huvudet högt

0kommentarer

Det är en oerhört mäktig känsla och gå bland människor och hålla huvudet högt,och det är ännu mäktigare när man tillkännager sin styrka och låter den bära dig fram - att ha självförtroende innebär att du kan må bra utan att vara självgod. För första gången tror jag på mig själv och är så säker på vem jag är,sakerna jag gör och besluten jag tar. Det är också en väldigt konstig känsla och säga det högt - det är det man inte gör förstår ni.. Men jag har aldrig blivit förstådd av människor förut,så varför nu?

Nä,jag trivs med att vara annorlunda. Jag mer än trivs med mig själv just nu och är stolt över disciplinen och karaktären jag känner i mig själv.. Och livet är lite mer intressant tack vare den motsats och likhet som somnat intill mig ett par gånger.

Oavsett hur det slutar,så känner jag att han speglar mig just nu. Vilket är precis vad jag behöver.

God natt världen. Just nu klarar jag mig utan er.. Och kanske,också bloggens dagar därmed är räknade..Precis som den gamla Louises dagar redan är slut..

Kommentera

Publiceras ej