Michael Clarke Duncan

0kommentarer

Man.. Det är med den största sorgen jag får veta att en av de största legenderna .. fått lämna jorden.
 
Michael Clarke Duncan förändrade mitt liv, i sin roll i The Green Mile. Jag har aldrig känt mitt hjärta brista så hårt som det gjorde av hans framträdande, och samtidigt har jag aldrig känt så mycket kärlek. Han var så underskattad, inte bara som skådespelare - utan som person. Han fångar upp så små saker att uppskatta, utveckla och förmedla. Och bäst av allt? Han är just den personen man tror han är. Den största nallebjörnen.
 
Jag är så ledsen över att en människa som honom, fått lämna vår värld tidigare. En människa som honom behövs bland oss. Man kan bara tänka sig, vilken fantastisk värme han har spridit bland folk .. Bara titta på honom, hans leende sprider den största lyckan!
 
Michael, du fick min respekt i det ögonblicket jag såg dina ögon.. och du vann mitt hjärta när jag fick lära känna dig genom dina roller, dina intervjuer och den delen av livet du gav utåt! Jag hoppas att du fått komma vidare och att du vilar i ro.
 
Sov gott, vår stora nallebjörn.
 
 


 
 

Kommentera

Publiceras ej