Fashion oh fashion

0kommentarer

I may not be good at fashion, but I am so good at what I like.
 
And these just happened to end up in my closet the other day...
 
(Från Gina Tricot!)
(Supercool western blus, som piffar upp till ett par as coola jeans och ett par boots!)
 
 
(Och en liten mer festlig blus, som går att piffa upp med ett par fräcka smycken och ett par snygga jeans. )
 


(&äntligen ,efter åratals väntan har jag äntligen fått mig en ny, svart, as cool skinnjacka.
well,vi vet alla att det är fejk då jag stödjer äkta skinn så lite som möjligt. &egentligen inte alls.
Asfräck jacka - det enda negativa är att den inte andas överhuvudtaget, så blir du lätt varm - leta vidare!)
(Så coola, så snygga och såå sköna strecthing jeans!)
 
Så sköna tröjor, att antingen ha på dig nu i Höst eller att ta på dig nu när det blir kallt på kvällskvisten. Det är äkta myströjor, som är så sköna och samtidigt så piffar skinndelen på slutet av armen upp. Definitivt tröjor jag uppmuntrar, då jag själv köpte hem två!(Finns i andra färger, jag köpte själv i grå och beige)
 
 
& bäst av allt, som pricken över i:et gick jag hem med ett par nya skor på fötterna.. Då plånboken skaver lite, får jag vänta lite med ytterligare ett par jeffrey campbell och nöja mig med något liknande. Men sköna är dem, snygga är dem och används? Det gör dem jämt och ständigt!
 
 

Kommentera

Publiceras ej