Breaking Dawn,pt 2.

1kommentarer

Jag har inte läst böckerna, jag har inte sett filmerna, jag har inte hängt med i intervjuerna och jag har inte följt dem senaste uppdateringarna på en väldigt,väldigt lång tid. Twilight världen slocknade ett tag - men bara sådär.. Tog det mig tillbaks igen och jag kan säga, att det tog fram en helt ny längtan, en helt ny exaltering och en helt ny passion för vad som varit så nära hjärtat.
 
Denna sista filmen är vårt Big Bang. Denna sista filmen är det som alla väntat på. Den är annorlunda. Och när jag ser tillbaka, vet jag ingenting kommer bli som den gången jag satte mig i biosalongen för första gången för att se Twilight.. Men jag kan se, hur detta är en film som tar oss förbi alla förväntningar och jag kan rakt igenom se, hur detta är filmen som Kristen väntat på att få göra. Hon är inte bara förberedd på sin nya roll, utan hon kickar ass. Jag tappade hakan och jublade så högt "N . o . W .a .Y". För på det här sättet, har vi inte sett någon i Twilightcasten förut.
 
Och jag kan inte vänta.
 
November.
Hurry.
 

Get More: 2012 VMA, Artists.MTV, Music

1 kommentarer

Hanna -FOTTO BLOGG-

30 Oct 2012 20:31

Ska klart se den filmen med min kompis♥
Allt bra med dig?

Kommentera

Publiceras ej