Coming back

0kommentarer

Jag har haft många magiska nätter,med så oerhört mycket olika känslor. Det är som att natten är mitt tillfälle till att lyssna på mig själv. Well.. Det har gått en väldigt lång tid sedan jag verkligen gjorde det..

Men idag lade jag mig i mitt rum. Släckte alla ljus. Lade min telefon på mitt hjärta och spelade upp varenda speciell låt jag någonsin tagit del av på repeat. Jag stängde ögonen och lät mig tas tillbaka till gamla magiska ögonblick.

Jag kunde höra ljudet från knapparna från tangentbordet. Jag kunde se hur sida efter sida blev allt längre och jag kan komma ihåg varenda skapande minut. Det var tider då ingenting hindrade mig. Det har gått väldigt lång tid sedan orden rann ur mig såsom vattnet rinner i ett vattenfall.. 

Men Idag.. Har jag för första gången.. Satt mig med en penna i handen och fortsatt skriva på en historia jag aldrig trodde jag skulle känna vid igen.

Idag.. Väcktes jag till liv igen.

Idag .. Går jag tillbaka till det stället där någonting gick fel.

Idag börjar jag bli hel igen.
 

Kommentera

Publiceras ej