Stjärnkväll

0kommentarer

(Video från spelningen förra lördagen på Millennium! med Love Out Loud!)







Tre rätters, vitt vin, live musik, mingel & nya kontakter. Allt det där på en helt vanlig kväll - och jag fick en helt underbar kväll.

Igår hade Vellinge Kommun's högsta finansiella företag en "stjärnkväll" på Strandbaden i Falsterbo. Många klädda i frack och kavaj, finklänningar och smycken befann sig på plats för att dela ut priser till de företag som gjort mest skillnad.

Med känslan av att kvällen medförde någonting lite finare stod jag rak i ryggen och med ett stort leende när jag välkomnade folk och ledde dem till både fotografering och välkomstdrink.

När musiken kom igång var många snabba att hänga med. Bord efter bord sjöng med i allsång till klassikerna och applåderna var med efter varenda låt. Slutligen satt dem och höll händerna i luften till Saturday night fever. När music quizen var slut tog ett par damer och en herre plats bakom mig. Medan Love out Loud körde sitt blev det full "hallelujah"-känsla för var och en av oss. Musikerna var så jäkla bra, Sofie sjöng som alltid - som en helt egen Katie Melua och pappa fulländade med sin röst. Allt som allt blev det en klockren kväll och jag gick hem med en helt ny energi, bilder från kvällen från en fantastisk fotograf, uppmuntrande kommentarer från främlingar och kände mig helt på plats.

Som jag sagt innan så är det där här som gör mitt liv extra levande. Tillfälle att få vara med vid speciella events. Utan min far vet jag inte om jag hade kunnat vara del av det.

Mina tankar drar sig allt mer och mer in på management och event-leader..
Utan musiken, människorna och all den flödande energin vet jag inte vart jag ska bli av. Det är ett måste helt enkelt!

Så jag tackar Strandbaden för en oerhört trevlig kväll. Love out Loud för ett superframträdande och självklart tackar jag min pappa för att han tog mig med!

Sedan vill jag ge ett speciellt tack till Anna från OTM Foto som tog så fräcka bilder, minglade och pratade med mig och gav mig så många tips som jag kommer använda i framtiden!(Bilderna nedanför är tagna av henne.)







Kommentera

Publiceras ej