Millennium

0kommentarer

Jag hade en av de roligaste kvällarna på länge i lördags. 28+ började med det nya bandet och stjärnskottet - Love Out Loud med medlemmarna Sofie Alven, Anders Norman, Rickard Björklund, Mats Elofsson & Martin Jönsson!
De var så löjligt bra och fick varenda människa på plats att skrika av belåtenhet. Folk kom slutligen upp i dans och applåder och det var absolut en av de bästa spelningarna jag någonsin hört! Sofie är en fantastisk sångerska, artist ocn hon och pappa har ett helt sjukt bra samspel!

När natten närmade sig kom allt fler personer på plats och jag hade en roligare utekväll än jag någonsin haft. Att slippa ungdomar och få hopa sig bland äldre, goa människor är något av det bästa jag gjort.

Vi dansade tills fötterna värkte, minglade bland olika människor och drack så mycket drinkar vi kunde!

Det var en jäkligt bra dag! & jag kan bara hoppas att jag är på plats resten av sommaren  - det vet jag iallafall att Love Out Loud kommer att vara. På varenda 28+ från klockan 20.00! MISSA INTE DET!
Vi ses den 2 Juni!















Kommentera

Publiceras ej