Mamsi

1kommentarer

Du är något av det finaste jag vet.

Du är inte bara en eldsjäl,utan du är världens bästa mamma som ställer upp i alla situationer - även om det är i sista sekund. Du tar hand om mig och hjälper mig,även när jag ibland är dum. Du ger så mycket och ber om så lite. Du kämpar dagligen och gör det ändå med ett leende.

Många har kommenterat mitt leende.. Men varenda gång föreställer jag mig dig - dig och ditt leende. Du är inte bara en glädjespridare när du ler,utan du har en helt egen lyster. Du skiner och har en sådan otrolig utstrålning som får dig att stå ut - oavsett vem som är i rummet.

Du är så otroligt vacker Mamsi. Du är så otroligt underbar. Du är så fantastisk. Och du är en oerhörd inspiration för mig ibland.

Jag önskar att du får lika mycket glädje och lycka som du ger när du ler!

Jag älskar dig Mamsi.


1 kommentarer

Mormor

14 May 2012 21:02

Fint skrivet Louise....ja du har verkligen en toppenmamma,var rädd om henne!Älskar er båda,jättemycket!!!!3<

Kommentera

Publiceras ej