Skeppsbron(Releasefest!)

0kommentarer

Äventyr efter äventyr har staplat upp sig och jag har haft en helg som jag alltid kommer att minnas!

Fredagen kunde inte komma fort nog. Redan vid elva satt jag i bilen med pappa, ordentligt vidgjord och redo att arbeta för dagen. Tunga lyft och olika rundturer specifierar vår eftermiddag - fram tills alla bandmedlemmar började dyka upp. Danskar, norrlänningar och skåningar samlades på skeppsbron för att fullända ett band. Och ett bra band blev det allt.

Under pappas releasefest föll några droppar från himlen, men folket var där - samlade och glada. Med goodiebags, drinkar och live musik blev det en riktigt lyckad kväll. Pappas tredje album är ute nu  - Just Another Mile och görs med danmarks bästa musiker! Köp den!

Tack till alla som kom &' tack till alla er som kom fram och minglade med mig. Det var verkligen oerhört roligt och träffa var och en av er!


Sådana här events är för mig extra härliga. Det är ett unikt event och ger en tillfälle att träffa så många bekanta och kära. Det är samtidigt oerhört roligt att få se pappas utveckling och att få se hur många som följer honom.
Så tack för allt ert stöd! Nu satsar vi på en oerhört bra sommar!:)


image description




















Kommentera

Publiceras ej