Sunny day

1kommentarer

Solen skiner, kafféts doft når näsborren och duvornas sång omringar en. Överallt sitter par och pussas i solljuset, familjer fotograferar sina yngre och jag sitter med min bästa vän bredvid mig. Jag höjde ett av mina betyg, fick fina kommentarer från en fin kille och sprang på min bästa vän i stan. För ovanlighetens skull tog jag mig chansen att köpa någonting nytt och fick på mig ett par fräcka brillor och någonting nyttigt för håret som för tillfället håller på att dö ut.

Dagen har varit ovanligt flitig och med solen på ens kind känner man en helt annan glädje. Det är rentav underbart att ta sig igenom dagen. Sol, skin, stanna och låt morgondagen bli lika fin.


image description

image description




1 kommentarer

Mormor

14 Mar 2012 11:09

HEJ SNYGGING!!!!

Kommentera

Publiceras ej