Skånska dagbladet

0kommentarer

Heeeej alla forna läsare & alla nya läsare!

Jag ser att klickningarna blivit några fler sedan tidningen kom ut igår och det glädjer verkligen mig! Responsen har verkligen varit oerhörd,´reportaget var verkligen jätttebra och jag känner mig faktiskt väldigt nöjd.

Det är så spännande att det hänt så mycket och att gensvaret varit så oerhört. Att människor fokuserat på vad som är positivt och uppskattat något som för mig i början var så litet. Det har varit en väldigt speciell erfarenhet och det känns väldigt ovanligt med sådan uppmärksamhet. Det känns fortfarande inte som att det är jag som gjort det och att det är jag som förtjänar alla fina ord som sägs. Men jag uppskattar det i alla bästa sätt och försöker absorbera det medan jag har fortfarande har chansen!

Stort tack, ni är underbara!

(För er som inte köpt tidningen kan ni köpa en förminskad version av intervjun här;
http://www.skanskan.se/article/20120313/PERSONLIGT/703139950/1277/-/med-en-stark-vilja-att-hjalpa

image description

Kommentera

Publiceras ej