Krasch

0kommentarer

Datorn har från ingenstans kraschat, rakt där i min famn. Jag får igång den men kommer inte riktigt in på den. Jag har försökt med olika uppdateringar osv, men det verkar som att det är hårddisken som faktiskt gått sönder. Jag har de senaste dagarna haft ren panik, då historier, brev, texter och bilder jag tagit finns .. som jag inte gjort backup på. Sådant jag aldrig kan få tillbaka och sådant som betyder allt. Jag gråter hejdlöst . vanligtvis hade jag inte gjort det,då fysiska saker kan ersättas. Men detta.. Detta är bortom allt värde. Och jag vet inte om jag kan få tillbaka det.

Beroende på detta är tillgången till internet och uppdateringar färre, men jag ska göra vad jag kan på avstånd.

Om någon känner till ett datorgeni, snälla. Let me know..

Jag hör av mig.
L.

Kommentera

Publiceras ej