Disney In It's greatest forms

0kommentarer

Dagen formade sig i en trött kropp . Ansträngningarna och pressen de senaste dagarna har tagit på kroppen och oron stiger. Imorgon är det dags för repa inför konserten och det känns läskigt att det är så nära till verklighet!

Men dagen var inte allt för jobbig. Disney i sina bästa och unika former spelades i högtalarna idag och jag fann nya fina toner på låtar man hört flera gånger om.

Slutligen slutade kvällen på bästa sätt efter långt prat med vänner vars röster behövde bli hörda. Ännu bättre blev kvällen när jag överraskades av Genc och två andra fina vänner. Det var en evighet sedan jag såg Genc sist, men fortfarande ger han lika mycket glädje och har på sitt eget sätt en underbar aura att vara nära. Så jag lägger mig med en glädjefylld dag och slutligen med min bästa vän vid min sida.

Sov gott. Imorgon är en ny dag









Kommentera

Publiceras ej