You dont know what strong Is..

0kommentarer

Until being Strong Is the only choice you have left.

Jag ser ut genom fönstret och möts av en gigantisk, vitlysande måne. I natt är det fullmåne och varenda gång föreställer jag mig en varg yla någonstans i världen. Jag känner mig som vanligt mest säker när månen är full - då den lyser bland alla mörka moln, vägarna blir som upplysta av en lampa och känslan allmänt mer mystisk.

Jag har massvis pågång och trots att kvällen kunde varit bättre känner jag mig vid liv.

Många har åsikter om vem jag är och vem jag utlåter mig för att vara.
Många har en åsikt om hur sårbar jag låter mig vara.

Jag önskar bara att dem insåg att denna svagheten, den här sårbarheten övergått till ren styrka.

Jag är övervakad ikväll.

Ni också.
Känn närheten av dem som ser över er.

God natt.
L.

Kommentera

Publiceras ej