Time for a work out

0kommentarer

Solen sken tidigt imorse och jag gick upp i tid för att kunna göra mig redo för gymmet, och i härliga träningskläder tog jag och Danni oss till det nya gymmet i Höllviken. Vi imponerades av det nya gymmet som var komplett folk tomt vid ankomst och helt förnyat i alla delar. Vi körde tjugo stenhårda minuter på rullbanden och både gick och sprang i uppförsbacke. Jag gav alla krafter jag hade. Därefter mös vi runt lite på de olika maskinerna för att se vilka vi skulle kunna vänja oss vid. Första träningen känns verkligen av men hur jobbigt det än var så ökade jag bara på takten. Efter nästintill en och en halv timme kände vi oss nöjda, avslutade med lite strecthing och åkte hem. Förmiddagen var fortfarande härlig då solen lös i det kalla klimatet och frosten började avta. Efter fyra påsar tvätt blev jag slutligen färdig, tog mig ett varmt, skönt bad och kände hur kroppen slappnade av efter det sköna träningspasset. Jag har ett årskort på Fitness 24 seven och kommer att spendera nästintill varje dag där. Även nätter jag inte kan sova, dagar då jag har tid över och efter jobb när man redan varit igång. Det känns verkligen as bra och jag känner att jag verkligen är villig att ge mycket. Så jag har mätt mig och vägt mig och efter nån vecka får vi se om de blir resultat:)





Idag sitter jag och funderar på livet bland mina vänner. Jag funderar på tider vi har haft och gått igenom, misstag de har gjort som förlåtits, misstag jag gjort som förlåtits. Tider som varit bra och dåliga, men slutligen blivit bättre. Medan det just nu är på en nivå jag inte känner till. Men jag är någonstans utanför och lyckas inte ta mig in. Det är väl också då man inser hur stark en vänskap är och hur länge man faktiskt ska kämpa för det.

Men som sagt. People always leave.
Det blir väl så att man klarar sig själv, som jag alltid fått göra tillslut.



Well, sorry för den negativa energin. Nu struntar vi i det och börjar om. Med träningen som en första rond:)
Sedan fortsätter vi med jobbet på Båten (där jag hoppas vi ses nån gång) och sedan får vi ta steg för steg.

Kommentera

Publiceras ej