On our way home

0kommentarer

Att vakna på hotellet var lite mindre roligt när näsan var heltäppt och halsen halvt svullen,men Goa skratt kom fram ändå och vi snoozade på grund av det lite för länge. När man drar bort gardinerna möts man av den vackraste synen.. Lager med snö och rent av vitt överallt. Allting lyser vackrare än allt annat. Nu när vi kör lägger man verkligen märke till hur vackert är.. Gamla byggnader och hus vars belysning snöatsöver lyser varmt igenom och stora gröna granar böjer sig i form efter lagerna med snö. Istappar hänger längs husens toppar och här.. Här är det fortfarande jul på riktigt.

Det är otroligt att allting kan vara så olikt Skåne. Och att allt verkar vara så mycket mysigare på andra ställen. Jag har aldrig sett såhär mycket snö bortsett från när jag åkte skidor.. Så att få Zacke att lämna ett sådant här ställe förstår jag är svårt.. Men nu sitter han i bilen med frukost i handen och har riktningen mot Skåne. Det ska bli skönt att äntligen få ha honom trygg och nära.

Men jag vet. Hade jag fått chansen , ' hade jag nog också stannat.

Nu är vi åtminstone påväg hem och har fått tillfälle till att komma bort från verkligheten och livet, människorna och all dess innebörd. Ibland kan en liten tur som denna räcka för att man ska komma bort från allt och skapa lite styrka inom sig själv.

Också fick jag ju tillfälle att spendera tid med mina fantastiska pojkar. Och mycket tid,har vi äntligen framför oss.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1431576/images/2012/pic_187395061.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1431576/images/2012/pic_187395066.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1431576/images/2012/pic_187395071.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej