Home sweet home

0kommentarer

.. Hade jag vanligtvis sagt, men när jag kom möttes jag av mörker och ett iskallt hem. Efter det väntade läxa som var omöjlig att ta in och jag undrar hur länge jag ska ta plats bland verkligheten jag inte riktigt hör hemma i.
Annars känns verkligheten ganska bra. Att få ha hemma Zacke och spendera tid ihop innebär att jag kommer få spendera mer tid med en människa som på väldigt långt avstånd, verkligen har brytt sig. Samtidigt h
oppas jag att jag bit för bit kan få återgälda Lukas för allt han gör för mig.

Sängen är kall, men den kallar. Imorgon är jag tillbaka i verkligheten då jag har både prov och redovisning och därefter blir det ett långt härligt träningspass på gymmet för att ta ut all ilska från kroppen. Bra terapi det där!

Men sedan är det ju helg trots allt.. och under helgen får man ju tillfälle för ett och annat, och redan imorgon väntar Mille by night med ett gäng goa killar!

I'll see yaa tomorrooow, when It's pardeey tiime.


Natti natti

Kommentera

Publiceras ej