Komplimanger och lovord.

2kommentarer

Att lägga upp låten som jag gjorde igår var någonting jag aldrig kunnat förvänta mig någonting av. Men efter en helt otrolig respons har jag överösts av vackra komplimanger och lovord. Jag har blivit rörd och värmd i hjärtat. Tanken på att folk har suttit på så många olika ställen och verkligen lyssnat är helt makalöst.. Det är väldigt overkligt, men det är också väldigt magiskt. När folk beskriver hur dem äntligen funnit en låt att somna till eller hur dem sitter och spelar den på arbetsplatsen.. Då blir jag varm i hjärtat. Det är nämligen så jag själv lever med musiken och att någon lyssnar på min röst är så oerhört skrämmande och samtidigt så oerhört underbart. Jag finner inte ord för det. Men jag vill tacka er - ni har satt igång någonting inom mig som får mig att vilja fortsätta och jag hade aldrig kunnat föreställa mig en sådan oerhört stor respons.. med så upplyftande komplimanger. Jag kan bara tacka er.. tusen gånger om. Ni har gjort min osäkra passion säkrare.
 
Tack..
 
 
 

2 kommentarer

mamma

08 Aug 2012 18:50

Min fina Louise.Jag sa ju det!Att du sjunger skitbra!!!

Svar: Mamsen då.. tack:)
Louise Norman

Louise Norman

09 Aug 2012 21:56

<3

Kommentera

Publiceras ej