Great evening

0kommentarer

Idag har jag en riktigt underbar kväll. Med nya lakan och ett nyomplåstrat sår, tända ljus och morötter med dippa ligger jag nu redo för att avsluta en mysig kväll. Min nya buddha "ljusstake" står fint på mitt nattduksbord tillsammans med mina stenar och jag drömmer om den fina pojken som kunnat ligga intill mig och pussat mig på kinden. För att ta mina tankar på annat håll har jag förberett mig med lite korsord, hah, någonting jag inte gjort på år och dar men idag är jag på myshumör och i väntan på en fantastisk film är det något som tar bra av tiden.
 
Ibland älskar jag att vara jag, då kvällar som dessa är extra bra. Så jag ska ta ett extra tillfälle och mysa lite innan kvällen är över.
 
Hoppas ni har det lika bra, oavsett vad ni gör och vart ni än befinner er..
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej