In My safety zone

0kommentarer

Ikväll har jag varit i min tryggaste zon. Arm i arm har jag gått med Lukas igenom Malmö stad. Vi har skrattat och pratat och Lukas har fått ännu en chans att göra mig lite mer allmänbildad.. Haha;)  Slutligen slog vi oss ned på en något dyrare italiensk restaurang och njöt av god mat. Vi pratade drömmar och jag såg hur hans ögon tindrade mer än någonsin när han kom på att det han ville var att resa jorden runt. Jag kunde bara ge honom ett stolt leende och säga "Självklart.. Gör det. ". Jag lovade att vid något tillfälle möta honom på vägen.

Vi fortsatte kvällen med Battleship på bio och vi satt som vanligt och småsurrade under vissa delar av filmen.
Ibland förutsåg vi repliker och skrattade i takt när vi hade helt rätt.

Battleship är definitivt en av de bättre filmerna jag sett på länge! Som ett stort fan av både Transformers,aliens,filmmusik och armen var det här en perfekt kombination! Självklart blev det mycket Hollywood men tillsammans med stundtals guldvärda ögonblick av humor, riktigt bra teknik och bra skådespeleri gick jag ut ifrån bion med en enormt nöjd känsla i kroppen. Och precis som Lukas sa.. Så lyckades denna på något annorlunda sätt bidra med en feel-good feeling!


Nu har vi precis sagt hejdå och Lukas har som vanligt avslutat kvällen med en puss i pannan ,som alltid får mig att känna mig lika värdefull.


Att spendera en dag tillsammans ger alltid lika mycket,oavsett hur mycket tid det går emellan.

Bästa Lukas. Du är något av det bästa som tillkommit mitt liv. Jag kommer alltid uppskatta dig för allt du gör,för den du är och jag kommer alltid att älska varenda sekund vi har tillsammans! Bästa vän. Tack för att du är den du är.

Kommentera

Publiceras ej