Worldest greatest mom and worldest greatest neighbours

0kommentarer

Min dag idag var ändå rätt fin. Efter jag vilat och värmt mig under ett varmt täcke sprang jag mot bussen och åkte till mamma för att tvätta den stora tvätthögen jag haft under sängen. Lyckligtvis missade jag bussen, haha, men jag lät inte det besvära mig, istället njöt jag av musik i mina öron medan jag satt på busshållsplatsen i en halvtimmes väntan. Slutligen kom jag fram och drog av den tunga påsen och fick i mig lite mer pasta innan jag lade mig i ett varmt bad. Jag älskar känslan när kroppen omsveps av en värmebölja och får gåshud när håret blöts bit för bit. Vattnet blev kallt snabbt idag så istället för att fylla på gick jag upp och fixade med mammas dator medan hon packade ned varenda matbit hon fick tag på. (Tack världens bästa mamsi) samtidigt som mina grannar smsade om middag. Jag log lite över hur bra det kändes. Att vara på egen hand men ändå vara omsvept av så fina människor som alltid har en i åtanke och som alltid ställer upp - som min lilla mamma. Så tack min fina mamma, för all mat och tack Jenny&Henke för god mat jag redan mumsar på:)

Kvällen är halvt förbi, men jag är fortfarande inte fokuserad på vad jag ska göra. Jag ska nog lägga mig i sängen och se "The Blindside"( en underbar film som jag rekommenderar till alla)..  och sedan leta efter lite chickflicks som jag och töserna kan se imorgon..

Hoppas ni haft en fin torsdag.

Louise :)


Kommentera

Publiceras ej