Summer nights' or something alike atleast..

0kommentarer

Helgen passerar alldeles för snabbt. Jag hann inte ta ett andetag innan både fredagkvällen passerat tillsammans med hela lördag för och eftermiddag. Gårdagen var lyckat, så pass lyckat att vi inte började lägga oss förrän klockan närmade sig sju och vi dessutom trängde ihop oss med extra gäster. Idag har vi lyckats sova oss igenom dagen och det är inte förrän nu som jag gjort mig färdig - och trots att jag planerat att ta igen med en riktigt fin film och lite gottis, så ändrade jag på planerna när Jude Law hörde av sig;)   &' när som helst knackar det på dörren så musiken är igång, drickan levereras och människorna är på g.. Den här helgen blir allt annat än lugn..

Skönt med något annorlunda!

Ha en bra helg!


L.

Kommentera

Publiceras ej