It's okey, to be who you are.

0kommentarer

Utan att jag förstår varför, brukar jag under de dagar jag har liten inspiration finna något som ger störst. Den här dagen har inte varit särskilt givande, men så kommer jag över en film och hamnar plötsligt på ett ställe som får mig att minnas varför jag är jag. Som påminner mig om att det är anledningen till att jag vill vara annorlunda. Och just den här filmen, påminde mig om det, om varför det är okej att inte vara omtyckt, om varför man ska stå ut för andra - för att det är då man står upp för sig själv. Att man ska våga vara annorlunda. Den påminde mig också om hur man kan älska för högt. Och det påminde mig, om hur jag blev den jag är och varför jag kommer hålla mig till den jag är. Detta är en fantastisk film, upplyftande och så oerhört glädjande att den får en att sitta med tårarna rinnandes medan man ler och känner sig så stolt. En film jag bara måste rekommendera till alla.



Kommentera

Publiceras ej