Inte på Zeuz glada sida..

0kommentarer

Så imorse satte jag klockan på 07.00 just för att vakna extra tidigt, trots att jag inte började förrän vid lunchtid. Anledningen till att jag skulle gå upp så tidigt var för att jag ville hinna ta en lång, lugn, mysig morgonpromenad, kanske bära med mig kameran och bara njuta av en härlig morgon som skulle följas av en god, varm frukost och lite mys i sängen innan jag skulle bege mig upp. Men icke.. Zeus hade andra planer. Precis när jag tagit på mina träningskläder och är påväg ut hör jag världens högsta smäll utanför som följdes av lite muller. Jag öppnade dörren och hann bara se den (faktiskt ljusa himlen) i två sekunder innan det öste ned spöregn. Ah, där kom de grå molnen.. Jag suckade, tog av mina kläder och lade mig i den varma sängen igen. Jag som faktiskt hade bestämt mig och nästan längtat när jag lade mig igår. Nåja, jag har alltid chans till de i eftermiddag.. Men icke! När jag väl kom hem från skolan idag hade det fina vädret jag åkte in med i förmiddags gått över till gråhet och duggregn. Jag suckade - igen - men tänkte, det finns faktiskt fler dagar!

Så nu har jag laddat upp med en hel säsong av Vampire Diaries, lite gott te och en bok. Det är inte så pjåkigt va?

Näärå!

Livet hade kunnat vara sämre.

Så med denna bilden säger jag "Det gick snett idag, men jag mår bra ändå"..


Nåja.. Ha en bra dag.. Ladda upp nu! Imorgon är de helg:)

Kommentera

Publiceras ej