Nytta

0kommentarer

Med dimman utanför fönstret lägger jag äntligen mig för att vila. Dagen har varit fylld av ärenden och så mycket har kommit till nytta.

Jah vaknade av mig själv,tidigare än jag skulle och hann både morna mig och äta frukost innan jag begav mig av. Provet gjordes fortare än beräknat och tärde inte särskilt mycket på mina nerver. Istället kändes det bra. När det visade sig att skoldagen var slut tog jag en lunch med Christopher. Men hans skola var fortsatt så jag fortsatte min dag ensam,runt i stan och plockade på mig ett plagg eller två och spenderade litegranna av de dära pengarna som precis kommit in på kontot. Onödiga men nödvändiga saker som p-piller köptes också tillsammans med några söta pumpor i choklad som står redo ifall någon knackar på dörren ikväll!

Att komma hem var dock skönare än jag trodde. Klockan är ändå 15.00 så det är helt okej att avsluta dagen när man hunnit göra så mycket och halva dagen gått.

Nu ligger en ny episod från vartenda tv program jag älskar redo för att ses. Så jag ska ta av mina obekväma kläder,sätta på min sköna,stora nya t-shirt och ta av mitt smink och bara ligga i sängen resten av kvällen.


Det är totalt tillåtet när det är dimmigt och ruggigt ute!

Kommentera

Publiceras ej