Thoughts

0kommentarer

Vet inte riktigt vart huvudet är idag. Funderar på om jag stoppat det i sanden och gett upp eller om jag faktiskt rest mig upp, redo att göra någonting. Finna ett avslut. Bli av med alla suddiga tankar. Känns ungefär som att jag gjort av mina glasögon och som att ingenting blir självklart.

Trots det är jag flitig. Nu har jag gjort både historiearbete, projektplan och engelska på bara tre timmar. Jag kan inte sova då kroppen är någon helt annanstans. Att jag ska upp spelar ingen roll. Mr Sweeney Todd håller mig sällskap idag. Annorlunda och bra musikal det där.

Har inga hörlurar till imorgonbitti. Att klara sig i skolan utan musik är något av det värsta jag vet. Får hoppas dagen går fort.

Vill somna nu och vakna med ett fantastiskt stort leende imorgon. Snälla, låt mig vakna till något så bra som det var häromdan.

Kommentera

Publiceras ej