Melodramatic

1kommentarer

Goooood morning world.

So.. De senaste dagarna har jag väl varit melodramatisk. Åt det extrema hållet. Men det har varit rätt skönt.. Jag har slutat tänka och bara låtit mig själv känna ut i fingertopparna. Det känns absolut löjligt vissa gånger, but at the same time.. It makes sence. Ibland måste man bara låta sig själv få uppleva dessa känslorna som hjärnan pratar om, så att man får dem ur systemet. Jag har en lång väg kvar, men det känns litegrann som att jag fått ur mig det mesta och som att jag under morgondagen kan börja litegrann på nytt. Livet är lite grått ibland och jag är inte den enda som känner så just nu, vi får väl se om det blir bättre när snön börjar lägga sig på marken, kaneldoften osar i byn, de tända brasorna tänds i husen och julmarknaden kommer till byn. Julen har alltid gett mig en varm, underbar stämning och eftersom jag förberett så mycket pyntning längtar jag mer än någonsin efter den underbara julen. Jag har bestämt mig för att ha lucia-morgon med töserna, då vi sover över dagen innan, pyntar och myser - och sedan går upp tidigt, ser lucia på tv och myser med varm choklad och lussekatter. Se.. Visst känns det redan bättre?

Bättre tider väntar. Därför är det helt okej att det inte är okej ibland.

1 kommentarer

mormor

08 Nov 2011 18:35

det låter mysigt med Luciamorgon på Tv,be pappa ordna så du får Tv programmen,det är ett bra sällskap.

Kommentera

Publiceras ej