Invigning

0kommentarer

De senaste dagarna har varit fyllda av sällskap. In a great way. Sofie sov här under gårdagen och vi har spenderat natten med att se fantastiska filmer såsom "We were soldiers" och "Remember the titans".. Jag har äntligen fått tv som gör att man kan bläddra mellan allt ifrån nyheter till underbara filmer .. Och just nu ser vi Into The Wild och njuter av Kristens härliga klang. Mamma och mormor kom hit med en fin överraskning då de kom med en miniugn som passade in perfekt på diskbänken. Nu kan jag äntligen göra min lax och min kycklig ..och framför allt så kan jag äntligen baka! Så ikväll är vi ett par goa vänner som inviger ugnen genom lussebakning! Mums.. Jag längtar redan att få känna efter bara doften!

Ont om tid! Men nu beger vi oss till Sofie för att göra oss i ordning och sedan för en supermysig kväll med goa vänner!

I'll be seeing you!



Kommentera

Publiceras ej