Playing with life

0kommentarer

Solen skiner, mitt rum är nystädat, jag är medicinerad och har haft en strålande dag.
Jag har en dag då ingenting är dåligt, då ingenting kan göra mig dålig.

Jag kan göra vad jag vill med livet och idag är tankarna inte i vägen för att hindra mig!
Åh, vad det är skönt!

Nu passar jag på .. nu tar jag mina chanser!


Det är så lätt för så många av er, men vet ni hur svårt det är för vissa.. dvs mig att separera på känslor och tankar? Jag förenar de båda tingen. Som min psykolog sa till mig igår.. Jag är gammalmodig. Jag kan vara lätt och social och naiv, men på ett innerligt sätt är jag gammalmodig - jag hoppas på riddaren på den vita hästen, på killen som ser på en och väljer dig i bara det ögonblicket. Men han kommer inte .. inte än.. så varför inte ta vara på den roliga tiden och göra den minnesvärd? Är det verkligen fel? Kan jag verkligen förneka mig själv det?

Det verkar inte så.

Inte idag.

Och jag ber till de högre krafterna om att det håller i sig.

Ha en underbar dag.

Försök att inte göra den komplicerad.

L.

Kommentera

Publiceras ej