In that moment you just bring me down

1kommentarer

and I just got myself back up..

Det är så konstigt.. för hela dagen har passerat och jag har känt mig på topp. Jag har varit förberedd på en ny dag och jag har vilat upp mig och låtit mig tänka att måndagen ska bli en kort dag, fylld av styrka och självständighet.
Jag är beredd på att börja om.. På att känna mig skitsnygg och må så bra.. och på att äta rätt och röra mig tillräckligt.. och jag har hela tiden intalat mig själv att jag ska lämna resten bakom mig tills skolan är över.. men på bara ett ögonblick kan ett ord från en viss någon få hela den här strukturen att rasa. Plötsligt fumlar man sig igenom dagen igen.

Så hela den här dagen då jag balaserat på det fina repet och lyckats ta mig över de, så kommer jag fram och inser att jag måste tillbaka igen.. och plötsligt är där någonting annat som har min fokus helt.

Så nu måste man, del för del hitta balansen igen. Låta sig själv fokusera, vad är egentligen det viktigaste?
För ärligt talat.. så vet du att de är du själv.
Våga ta dig själv före.
Våga göra saker för dig själv.
Och våga älska dig själv.


Sov gott.
Imorgon börjar vi om..

1 kommentarer

M.

23 May 2011 15:17

http://www.youtube.com/watch?v=BM39ya_-XQM



Ta den här till dig idag och njut av varje sekund.

Du kommer bli på så himla bra humör, för det, är du värd. <3

Kommentera

Publiceras ej