Mom.. Welcome home..

0kommentarer

Goooodmorgon.. Vet ni vad?
Det här inlägget är tidsinställt.. Jajaemän, jag skrev det här inlägget igårkväll runt midnatt, men satte in det så att det automatiskt läggs in på morgonen.. Smidigt va?  Varenda dag lär man sig någonting nyttt!


Efter två långa veckor har min mamma äntligen kommit hem ifrån Thailand..

Arh, min lilla mamsi.. Det är så skönt och veta att hon ligger i sängen därnere, med sitt livs kärlek. Trygg och säker. Jag avskyr att tänka tankar som att de flyger i sådan lång tid, med tanke på att man aldrig vet vad som kan hända.. sedan hände Japans naturkatastrof.. och jag kan lova att jag satt som ett nervvrak här hemma i rädsla för att någonting skulle hända i Thailand.. men hon har lugnat ned mig via sms och jag har njutit av att veta att hon har det så bra med sin kärlek, att hon får ett par veckors paus från verkligheten och njuta av det vackra i Thailand. Det unnar jag henne.. Jag önskar hon hade kunnat göra det oftare..

Men nu har hon kommit hem, pussat lite på mig och gett mig en massa fina presenter.. Nu vill jag bara lägga mig och vakna till en morgondag då vi äter frukost ihop och pratar tills hon himlar med ögonen åt allt mitt pladder.. och sedan längtar jag efter en lång, lugn fredag med min mamma.. Mmm.. ska bli så underbart.. Så nu har vi antagligen ätit frukost och börjat göra oss i ordning.. Sedan kommer vi ta en runda på byn och efter det kommer vi laga mat och se en bra film.. Men tills jag berättar mer om det får ni bilder på de fina presenterna min mamma köpt till mig!

Så njut.. Det är fredag och det är HELG!
Hörs snart!
L.


(Ett läderarmband som matchar till min guldring.. Älskar den turkosastenen!)

(Och ett riiiiiktigt fräckt armband, väääldigt mig!)


(och ett megafint Pandora armband!)

(& en urfin klämma att ha i sommar.. Den kommer användas mycket!!!)

(& Ett par fräcka converse som ser gigantiska ut, men som sitter perfa med en sula i!)



Ååååh, äääntligen.. TVÅ Ed Hardy linnen! Boooyaah! Såååå snygga!


Kommentera

Publiceras ej