Irriterad och frustrerad

0kommentarer

Jag kommer lägga mig med irritation och frustation i kroppen.. Oerhört irriterande när jag bara behöver slappna av och må bra. Men just nu håller jag på att bli galen av min vardagssituation.

Det räcker inte med att jag har så grova sömnproblem, eller att jag ligger bak i skolan eller att jag mår dåligt över min kropp. Det räcker inte med att jag har hemligheter som ingen vet om att tänka på, utan det ska ständigt vara nya intriger bland alla dessa tjejer.. Alltid någonting nytt.

Det är därför jag längtar - bort- bort bort bort.

Förklaringar, drama,bråk och jobbiga situationer.. Alla dessa onödiga och löjliga situationer, dem kan jag bara skratta åt.. för i slutändan är inga människor här nere - i höllviken - nånting för mig ändå, det väntar någonting större.
Jag önskar bara att det inte skulle ta så jävla lång tid.


God natt..
Hoppas på att jag nu ska kunna sova.. så att det inte blir en fjärde natt utan sömn - för det kommer f*n göra mig galen!

Kommentera

Publiceras ej