Fashion time

0kommentarer

Ja, för en gångs skull är det dags för mig och kolla in modet..

Jag har börjat tycka om och kolla kläderna som kommer nu, vårkollektionen och sommarkollektionen.. Hittar plagg jag kan tänka mig att ha till Turkiet och grejer man kan ha på sommarfesterna.. Jag har börjat tänka mer öppet.. trots att mer än halva garderoben är fylld av svarta plagg, så har jag börjat tänka mer färgglatt. Behöver fräschas upp lite. Jag märker själv att jag mår lite bättre när jag är lite färgglad.. och sen det finns såååå mycket man vill ha, men damn.. hur ska man ha råd?

Det är där det är så tråkigt och vara ung.. Så tråkigt och vara arbetlös.. och så tråkigt och inte kunna göra något åt det förrän studenten är över.. Orättvist? Faktiskt.. till viss del.

EdHardy(549 kr)  Nelly.com (Älskar linnet)


VERKLIGEN! Min typ av skor! (379 kr) Nelly.com


Jääättesöt sommarklänning att ha på turkiet när man är brun, solbränd och varm efter en dag vid poolen..

(499 kr) Nelly.com


Och till en söt sommarklänning behöver man naturligtvis ett par söta skor!!

(449 kr) Din sko


&' en skitfräck festklänning att ha alla sena kvällar.. Nelly.com (279 kr)


Jättefint sommarlinne från Gina Tricot att ha efter en dag på stranden(Tääänk när man är så brun och kan använd en sådan här härlig färg!!)
(249 kr)

Söt topp att ha på sena sommarkvällar! Gina Tricot (149 kr)


&&' ett skitfräckt armband, accessoarer gör alltid outfiten snyggare.. (Gina Tricot 129 kr)

Älskar detta linnet.. Sommarlinne från H&M, (149 kr)


Ännu ett sommrigt linnee.. H&M(199 kr)


Denna har jag kollat på i affärerna innan.. Så himla söt. H&M,(99 kronor. )



Exakt sådan här look jag kan tänka mig att ha i Turkiet.. H&M(Kjol, 99 kr.Linne 69,50 kr. Väst, 199 kr.)


Och en helt gaaaalet söt klänning från H&M. (priserna står på bilden)



Sött armband, H&M (69.50 kr)

12 sett med olika örhängen.. Jättesmart med varierande par, billigt och nickeltestade.
49,50. H&M


Ja.. Nu har tre timmar gått till online shopping..ja, sökande då alltså.. Hittade inga pumps som jag tyckte var riktigt fräcka, förutom de överst, men jag är säker på att de blir för varma för i sommar..

Någon som har tips på ställen med bra pumps för någorlunda bra pris?

Tipsa,tipsa,tipsa!

Kommentera

Publiceras ej