Det är vår nästsistakväll här i lägenheten...

0kommentarer

img_2672 (MMS)

Det är vår nästsistakväll här i lägenheten.. Jag känner redan att jag saknar det. Dagarna är underbara. Igår gjorde vi god mat och gjorde sedan klart läxor vi hade kvar..efter det mös vi i sängen med big brother. Idag hade jag en lång dag i skolan och åkte sedan med helen till akademiska kliniken.. Hon ska operera brösten så vi var på ett förberedsmöte idag.. Kändes jättebra och få vara en säker axel hon kunde luta sig mot.. Men när jag kom hem var kroppen helt färdig,halsen sårade och huvudet bankade.. Så vi vilade en stund och sedan tog jag en dusch.. Nu har vi köpt hem china box och bara myst i soffan framför en dålig film på tv.. Imorgon blir en vilodag för mig,så att jag förhoppningsvis kan må lite bättre till helgen.. Hoppas ni har det lika bra som vi:)  Xoxo. L.

Kommentera

Publiceras ej