Strangers becoming people you know

0kommentarer

Efter jag låst in mig några timmar på rummet med One Tree hill tog jag en iskall dusch och kände livets problem rinna av med de kalla dropparna. När jag var vidgjord och färdig gick jag ned till våra gäster och tog ett glas cider under skrattljuda diskussioner.

Kvällen blev bättre än jag trodde. Det blev god middag, riktigt härlig musik, många olika diskussioner och otroligt mycket skratt. Dessa gästerna medförde en oerhörd lättnad och glädje, vilket var väldigt passande. Ellen och Hanna sjöng och spelade gitarr. Jag kunde inte annat än och le åt dem, åt deras röster. Jag vet inte hur många gånger jag önskat att jag kunnat göra det dem gör, sjunga sådär.. När som helst. Otroligt.

Kvällen blev riktigt bra. Vi tjejer satt den sista timmen runt datorn och kollade in våra olika bilder, bloggar och videor. Det var otroligt inspirerande. Att se dem. Fantastiskt vackra tjejer också. Underbara på många sätt.

Nu är kvällen slut och jag ska försöka sova, det är en dag imorgon också, min första dag med en heldag av jobb. Ska bli skönt och få ihop lite till London.

Så sov gott.
Och tack för idag.

Kvällen avslutar jag med några avsnitt av One Tree Hill, och ett samtal med världens bästa människa. Den vikigaste personen jag har. Personen som får mig att lägga mig med lugn i kroppen. Och vet ni vad? Jag känner mig rätt bra. Känns som att jag tagit rätt bra beslut. Som att jag är påväg till något nytt. Inspirerad till något mer. Tror jag ska finna mig några nya intressen. And you know what.. It's going to be okey.

L.

Bilderna är lite halvsuddiga idag, vilket passar bra. Mitt humör är lite halvsuddigt, jag är halvt här och halvt inte. Lite halvfint sådär.



















Kommentera

Publiceras ej