Rain

0kommentarer

När jag hörde regnets knottrande mot mitt fönster kunde jag inte annat än och le. Det var halvljust i rummet, halsen gjorde ont och huvudvärken bankade men regnets knotter var så efterlängtat att jag kände mig superglad. Jag öppnade fönstret fullt upp så jag kunde få in den fuktiga känslan och lade mig återigen i sängen. Efter jag legat där ett tag sitter jag nu här och försöker rensa min facebook och bara ta det lugnt.

Jag har blivit lite sjuk, fått på mig en förkyldning bara för att jag fyller år på lördag. Det suger ju inte alls, eller hur?
Jag hoppas på att det brutit ut tillräckligt för att försvinna till morgondagen annars blir det läkarn imorgon!

Nu kommer min vovve och myser med mig så tror jag ska lägga mig och sätta på Transformers 3 eller något..

See ya latah, alligatah

Louise

Bjuder på några härliga bilder från regniga sommardagar.
- Regn, Jacuzzi, drinkar och mys hos Fredde.










Kommentera

Publiceras ej