Making some big bugs

0kommentarer

Efter en lång jobbdag ligger jag äntligen hemma i min varma säng. Jag har redan hunnit med en powernapp på 45 minuter men hoppas ändå att jag kommer somna om och sova tillräckligt länge i natt för att vara utvilad imorgon.

Har varit en bra dag idag. Fint väder - inte för att jag sett något av det - Mormor skickade ett fint upplyftande kort och jag har tjänat lite pengar till London.. Göötttt...

Nu längtar jag efter att min telefon ska plinga så att jag kan få prata med min bästa vän och sedan somna gott till en väntande morgondag.. En morgondag som innebär något helt nytt, som ett formtoppen kort.. Hoho, here we gooo..

Sov gotttttt


LLLLLLLLLLLL

Bjuder på lite bilder från turning torso 2009, haha, ser inte klok ut. Ser ut som en riktig tant på bilden till vänster.. så länge sedan.. Saknar håret.. Kanske blir en färgning snart.. Är inte särskilt mycket sol ute ändå..

Vad säger ni?


Kommentera

Publiceras ej