Sovasovasova

0kommentarer

Jag känner mig inte riktigt i närheten av vardagen , ändå är jag med i verkligheten varje dag.

Idag har jag haft en rätt bra dag! Hela dagen i skolan var för långsam.. Jag räknade minuter och ville bara hem och sova, men lyckades inte somna innan det var dags för att åka hem till Michelle och vi lyckades äntligen se fantomen på operan! London känns allt närmare när man ser den.. Förra året fanns längtan för gran canaria.. Nu vill jag bara uppleva London och äntligen få se fantomen.. och det är ett löfte jag lovat att hålla för mig själv. Resten av dagen har jag bara slitit.. Vikt kläder och plockat undan och nu sitter jag och äter middag - haha,ja, nu mitt i natten.. men ibland blir det så.. Har ännu en dag imorgon så säger god natt' så får ni mer under dagarna=)

xoxo.
L.

Kommentera

Publiceras ej