Sjukling på g..

0kommentarer

Skolan är igång igen.. Det känns jättekonstigt. När vi idag kollade igenom ämnen till trean så var det som att komma till gymnasiet första gången.. Som att kolla igenom skolan, lärare och olika ämnen.. Spännande. Jag känner verkligen av nerverna redan. Nåväl.. Jag är megasjuk. Har legat med feber i natt och nästan gråtit så ont jag haft i kroppen.. Nu är febern nere och nu är det bara förkyldning och halsont som härjar.. Tror inte jag blir sämre än jag redan varit, så det är ju skönt.. men det gäller ändå att vila så jag ska snart lägga mig i badet med en kopp te och en bra bok. Men innan dess ska jag leta upp saker att sälja.. - Vad gör man inte för saker man älskar?

(Jag vill så gärna se fantomen på operan i år.. och jag vill så gärna åka till London innan sommaren, så jag ska se om det finns några skitsaker man kan sälja på loppis.. också söker jag ju jobb såklart. Håll tummarna!)

Mer uppdateringar när jag mår bättre:)

xoxo.
L.

Kommentera

Publiceras ej