Hjälp!

1kommentarer

Om några dagar är det dags för mig att ha halv åtta hos mig..
Att jag inte är den bästa kocken i världen står ganska klart, men när jag vill något så vill jag verkligen göra det för att lyckas!  Bea bjöd på en oerhört god meny och en utsökt efterrätt.. Jag vet att mamma kommer hjälpa mig att verklig
en lyckas - hon har alltid gjort riktigt god mat och vet precis vad som passar.. Men tills vi kommit underfund med vad vi ska göra frågar jag er;

Har ni några tips? Vad hade ni bjudit på om ni hade haft tre rätters middag? Tänk på att det är tre rätters middag:)
Kom igen nu, ge mig tipstipstips!

1 kommentarer

Alexandra

03 Jan 2011 23:13

Ungsstekt klyftpotatis, med antingen kött, fisk eller fågel och några goda kalla såser att välja mellan? :) och en god sallad till det förstås. Det är svårt att misslyckas med det! Lycka till :D

Kommentera

Publiceras ej