Nyår

0kommentarer

Dagen har börjat ute på landet med en oerhört vacker syn - frost och klar himmel. Med timmarna av städning lade sig tjock dimma ute på landskapet och brasan tändes för att höja värmen.

Efter fin dukning och mycket städande börjar tjejerna ta sig in och det börjar bli dags att fixa sig.

Jag spenderar nyår med min närmsta flicka och med 12 andra främlingar. De blir spännande och just nu nervöst.

Det är nyår och jag har funderat så länge vad det innebär. Man brukar fira ett bra avslut och en ny början. Jag firar nog bara en ny början och hoppas att jag kan fira sluter av nästa år med glädje. Jag lär mig mer och mer varje dag och börjar inse vem jag är,vad som är mina styrkor och svagheter och slutligen.. Att jag alltid klarar mig. Så jag avslutar 2011 med många nya erfarenheter och med nya sidor inom mig själv. Dåliga tider finns för att de bra ska finnas till.

Hoppas 2011 varit något bra men att ni lärt er lika mycket som jag. Och jag hoppas att det nya år som kommer kan bidra med bara något som är bättre.

För mig ska livet få en helt ny start.

Gott nytt år

Kommentera

Publiceras ej