K'B

0kommentarer

Det var inte förrän klockan blev 23, när jag ätit mig en god middag och myst länge i    sängen som jag kände hur det kliade i kroppen. Statusarna på facebook blev allt fler och telefonsamtalen om att jag skulle göra folk sällskap blev bara fler och fler.. Slutligen drog jag på mig en klänning, gjorde mig snabbt i ordning och drog mig in mot storstan. Båten väntade tillsammans med min kusin och flertal vänner.. Men som det kan bli när man inte planerar så kan ett ställe bli fullt innan man kommer dit. Så blev det för oss. KB blev nästa stop, ett ställe jag gillar där musiken faktiskt är gamla klassiker som alla kan och som får alla att hoppa av iver. Killarna var lika respektlösa som alltid och det krävdes stränga blickar och knuffande händer för att de skulle fatta piken. En del av hur utekvällar är och det är helt okej. Trots att jag inte fick spendera hela kvällen med mina fantastiska vänner fick jag en utekväll med min gamla vän och kusin Matilda och trots lite vanlig drama fick vi åtminstone dansa av oss och skratta tillsammans med utspillda drinkar och bra musik. Kvällen fick ett glatt slut när fyra av mina favoritpojkar mötte mig utanför, gav interna skämt och slutligen gav mig trygg skjuts hem. Att göra saker och ting spontant är väldigt ovanligt för mig och trots allt tvekande var det skönt att komma ut och göra något ovanligt. Kvällen kanske inte var över bra, men åtminstone givande och jag älskade att få stå på dansgolvet och dansa som Cameron Diaz gör i "The Holiday" till Mr Brightside. Jag är givet nöjd med kvällen och lägger mig med en bra känsla till morgondagen.

Helgen har börjat. And damn, It's good:)

Kommentera

Publiceras ej